< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Gert Goeminne
- Disciplines:Politieke theorie en methodologie niet elders geclassificeerd, Politieke theorie, Filosofie niet elders geclassificeerd, Politiek gedachtengoed, Sociale theorie en sociologische methoden niet elders geclassificeerd
Affiliaties
- Vakgroep Politieke Wetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2012 → Heden - Vakgroep Internationaal Publiekrecht (Departement)
Lid
Vanaf1 jun 2005 → 30 jun 2006 - Vakgroep Conflict- en Ontwikkelingsstudies (Departement)
Lid
Vanaf1 jun 2002 → 30 sep 2012 - Vakgroep Fysica en Sterrenkunde (Departement)
Lid
Vanaf1 feb 1998 → 31 jul 2002
Projecten
1 - 2 of 2
- Kunnen ingenieurs meer in rekening nemen? Aan narratieve aanpak tot verantwoordelijke innovatieVanaf1 sep 2025 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- BOF-TT-mandaat in Duurzaamheidstransities en Wetenschaps- & TechnologiestudiesVanaf1 feb 2024 → HedenFinanciering: BOF - tenure track
Publicaties
1 - 10 van 38
- Balancing the urgency and wickedness of sustainability challenges : three maxims for post-normal education(2018)Gepubliceerd in: ENVIRONMENTAL EDUCATION RESEARCHISSN: 1350-4622Issue: 9Volume: 24Pagina's: 1424 - 1439
- The art of living with technology : turning over philosophy of technology's empirical turn(2017)Gepubliceerd in: FOUNDATIONS OF SCIENCEISSN: 1572-8471Issue: 2Volume: 22Pagina's: 235 - 246
- Making climate change public? A dramaturgically inspired case-study of learning through transition management(2017)Gepubliceerd in: INTERNATIONAL JOURNAL OF GLOBAL WARMINGISSN: 1758-2091Issue: 3-4Volume: 12Pagina's: 366 - 385
- When technology is more than instrumental : how ethical concerns in EU agriculture co-evolve with the development of GM crops(2017)Gepubliceerd in: AGRICULTURE AND HUMAN VALUESISSN: 0889-048XIssue: 3Volume: 34Pagina's: 543 - 557
- Symposium 'Teaching and Learning in the Face of Wicked Socio-Ecological Problems (Part 1): Exploring Theoretical and Methodological Frameworks'(2016)Aantal pagina's: 1
- Revisiting the democratic paradox of environmental and sustainability education: sustainability issues as matters of concern(2016)Gepubliceerd in: ENVIRONMENTAL EDUCATION RESEARCHISSN: 1350-4622Issue: 6Volume: 22Pagina's: 806 - 826
- 'Hybrid' Sustainability Issues and the Entanglement of Discourse and Matter: Epistemology and Didactics(2016)Aantal pagina's: 1
- Hoe groot is de impact van methodologische keuzes bij welvaartsmeting?(2014)Pagina's: 91 - 105
- Sociaal Werk en duurzame ontwikkeling: van doelstelling naar analyse(2014)Pagina's: 51 - 69
- Niet weten wat je nog niet weet: experimenteren met duurzaamheidscontroverses in de zoektocht naar nieuwe handelingsperspectieven(2014)Aantal pagina's: 1