< Terug naar vorige pagina
Organisatie
Vakdidactiek Aardrijkskunde
Publicaties
1 - 10 van 10
- Complexe wereld ontrafeld door systeemdenken(2016)Gepubliceerd in: AgoraISSN: 1380-6319Issue: 2Volume: 33Pagina's: 18 - 20
- Students’ reasoning processes while constructing causal diagrams(2019)Gepubliceerd in: Review of International Geographical Education OnlineISSN: 2146-0353Issue: 1Volume: 9Pagina's: 13 - 35
- Systems thinking in geography: can high school students do it?(2019)Gepubliceerd in: International Research in Geographical and Environmental EducationISSN: 1038-2046Issue: 1Volume: 28Pagina's: 37 - 52
- A systems thinking approach in secondary geography education(2018)
- Systeemdenken in aardrijkskunde:relaties expliciteren om inzicht in het geheel te bevorderen(2017)Gepubliceerd in: De Aardrijkskunde: Driemaandelijks Tijdschrift van de Vereniging Leraars AardrijkskundeISSN: 0435-382XIssue: 1Pagina's: 3 - 8
- 'Greening' van de economie: van Clean Air Act tot paradigma(2010)Gepubliceerd in: De Aardrijkskunde: Driemaandelijks Tijdschrift van de Vereniging Leraars AardrijkskundeISSN: 0435-382XVolume: 2010Pagina's: 69 - 80
- Using Causal Diagrams to Foster Systems Thinking in Geography Education(2018)Gepubliceerd in: International Journal of Designs for LearningISSN: 2159-449XIssue: 1Volume: 9Pagina's: 34 - 48
- Fostering students geographic systems thinking by enriching causal diagrams with scale. Results of an intervention study(2020)Gepubliceerd in: International Research in Geographical and Environmental EducationISSN: 1038-2046Issue: 2Volume: 29Pagina's: 112 - 128
- Systeemdenken als benadering voor het vak aardrijkskunde in het secundair onderwijs(2016)Pagina's: 47 - 48
- A test to measure students' systems thinking abilities in geography(2018)Gepubliceerd in: European Journal of GeographyISSN: 1792-1341Issue: 1Volume: 9Pagina's: 105 - 120