< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Katrien Verleye
- Trefwoorden:service innovatie, experience management, actor engagement, interorganisatorische netwerken, waardeco-creatie, service ecosystemen, Circulaire economie
- Disciplines:Innovatie en technologiemanagement, Business-to-business marketing, Consumentengedrag, Productie en servicemanagement
Affiliaties
- Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2018 → Heden - Vakgroep Innovatie, Ondernemerschap en Dienstenmanagement (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2008 → 30 sep 2018
Projecten
1 - 10 of 10
- Servitisatie voor verbeterde circulariteit bij gevestigde bedrijven: strategieën voor het managen van de spanningen tussen economische circulaire prestatiesVanaf1 nov 2024 → HedenFinanciering: FWO mandaten
- Ontwikkelen van gebruikersperspectief in de inspectiepraktijk van ZorginspectieVanaf1 jul 2024 → 30 jun 2025Financiering: Departement Welzijn, Volksgezondheid en Gezin
- Het managen van dienstverleningsprocessen in ecosystemen: een kwestie van goed bestuur?Vanaf1 jan 2024 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- Green Deal Huren en DelenVanaf1 jan 2023 → HedenFinanciering: VLAIO - Living Labs Circulaire Economie
- DE MATERIËLE, SOCIALE EN PSYCHOLOGISCHE WERELD OVERBRUGGEN DOOR HET EXPLOREREN VAN HET TRANSFORMATIEF POTENTIEEL VAN SLIMME PRODUCTEN IN ZORGSYSTEMENVanaf1 nov 2022 → 14 nov 2024Financiering: FWO junior postdoctoraal mandaat
- Delen voor een circulaire transitie - gebruikers engageren door de waargenomen economische, ecologische en sociale voordelen te labelen en te manipulerenVanaf1 nov 2020 → HedenFinanciering: BOF - projecten, BOF - doctorale mandaten
- Legitimering van Nieuwe Service Constellaties in Inter-Organisatorische NetwerkenVanaf1 jan 2018 → 31 dec 2021Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven
- Advies betreffende transitie voor de vorming van een steunpuntfunctie, coördinatiefunctie netwerking en samenwerking en ombudsfunctie geestelijke gezondheidVanaf15 dec 2017 → 30 jan 2019Financiering: Decretale Steunpunten Beleidsrelevant Onderzoek
- De zoektocht naar service innovatie via netwerken: een dynamic capability perspectief.Vanaf1 okt 2015 → 31 jan 2017Financiering: FWO mandaten
- Het verbeteren van de service innovatie performantie door capability management in service innovatie netwerken: een longitudinale studie in de zorgindustrie.Vanaf1 okt 2014 → 1 okt 2015Financiering: BOF - Andere acties
Publicaties
1 - 10 van 98
- Shaping service ecosystems in which products circulate : a multiple case study(2025)Aantal pagina's: 1
- Emergence of circular service ecosystems : a multiple case study(2025)Aantal pagina's: 1
- The impact of family members on aging persons’ technology use intentions(2025)Gepubliceerd in: HELIYONISSN: 2405-8440Volume: 11
- Customer experience : the touchpoint‒contexts‒qualities nomenclature(2025)Pagina's: 15 - 27
- The service robot customer experience (SR-CX) : a matter of AI intelligences and customer service goals(2025)Gepubliceerd in: JOURNAL OF SERVICE RESEARCHISSN: 1552-7379Issue: 1Volume: 28Pagina's: 35 - 56
- Organizational practices to co-create value with family members engaged in service journeys of their loved ones(2024)Gepubliceerd in: JOURNAL OF SERVICE THEORY AND PRACTICEISSN: 2055-6225Issue: 2Volume: 34Pagina's: 319 - 340
- The effect of mortality salience on consumer engagement towards sufficiency(2024)Aantal pagina's: 1
- Patient versus person centeredness : embracing different perspectives(2024)Gepubliceerd in: JOURNAL OF HEALTH ORGANIZATION AND MANAGEMENTISSN: 1758-7247Issue: 3Volume: 38Pagina's: 430 - 446
- From promises to practice : unraveling users’ mental models about the implications of large language models (LLMs) for users(2024)Aantal pagina's: 1
- The transformative potential of AI-enabled personalization across cultures(2024)Gepubliceerd in: JOURNAL OF SERVICES MARKETINGISSN: 0887-6045Issue: 6Volume: 38Pagina's: 711 - 730