< Terug naar vorige pagina

Organisatie

Area Marketing

Research Unit

Hoofdorganisatie:Vlerick Business School
Tijdsduur:1 jan 1953 →  Heden
Organisatieprofiel:
Vlerick Business School is een academische businessschool die streeft naar rigoureus, relevant en impactvol onderzoek. We ondernemen zowel fundamenteel academisch onderzoek als toegepast onderzoek voor het bedrijfsleven en de samenleving. 
Specifiek in de Area Marketing wordt onderzoek uitgevoerd binnen expertisedomeinen zoals Branding, Consumentengedrag, E-business & internetmarketing, Marktstrategie & innovatie, Marktonderzoek, Retail & trade marketing en Sales & dienstenmarketing.
Trefwoorden:Branding, Sales & services marketing, Retail & trade marketing, Marktonderzoek, Marktstrategie & innovatie, E-business & internet marketing, Consumentengedrag
Disciplines:Marketing, Reclame, Business-to-business marketing, Consumentengedrag, Marktonderzoek, Marketingkanalen en retailing, Marketingcommunicatie, Marketingmodellen, Pricing, Product management, Public relations, Marketing niet elders geclassificeerd, Consumentenpsychologie