< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Annelies THOELEN
- Trefwoorden:Economie en toegepaste economische wetenschappen, Politieke en sociale wetenschappen
- Disciplines:Economie en bedrijfskunde
Affiliaties
- Bedrijfseconomische Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf16 dec 2013 → 15 dec 2017 - Gedragswetenschappen, Communicatie en Linguïstiek (Departement)
Lid
Vanaf16 dec 2013 → 15 dec 2017 - Diversiteit (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf16 dec 2013 → 15 dec 2017 - Gedragswetenschappen, Communicatie en Linguïstiek (Departement)
Lid
Vanaf1 nov 2009 → 8 dec 2013 - Diversiteit (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 nov 2009 → 8 dec 2013 - Bedrijfseconomische Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf1 nov 2009 → 8 dec 2013 - Identity, Diversity & Inequality Research (Onderzoeksinstituut)
Lid
Vanaf1 nov 2009 → 31 dec 2012
Publicaties
1 - 5 van 5
- Bringing Strategy Back: Ethnic minority entrepreneurs’ construction of legitimacy by ‘fitting in’ and ‘standing out’ in the creative industries.(2017)Series: Routledge Rethinking Entrepreneurship Research
Auteurs: Annelies THOELEN, Patrizia ZANONI
Pagina's: 146 - 160 - Making claims on value: The rhetoric construction of aesthetic innovation by ethnic minority creatives(2016)
Auteurs: Annelies THOELEN, Patrizia ZANONI
Pagina's: 287 - 310 - Inspirerend cross-cultureel design: vervlochten identiteit als handelsmerk?(2015)
Auteurs: Annelies THOELEN, Koen Van der Schaege
Pagina's: 46 - 51 - The value of ethnic identity for creative entrepreneurs: Essays on legitimacy, innovation and identity in the creative industries(2015)
Auteurs: Annelies THOELEN, Patrizia ZANONI
Aantal pagina's: 168 - De wondere wereld van 'ongewone' ondernemers. Vlaamse allochtone ondernemers succesvol in de creatieve industrieën(2011)
Auteurs: Annelies THOELEN
Pagina's: 18 - 20