< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Bram Pynoo
- Trefwoorden (Vrije Universiteit Brussel):Pedagogische wetenschappen en didactiek, Algemene en logistieke diensten, Aardwetenschappen en aardrijkskunde
- Disciplines (VIVES):Educatieve technologie
- Disciplines (Vrije Universiteit Brussel):Lerarenopleiding en professionele ontwikkeling van leerkrachten, Sociale psychologie niet elders geclassificeerd
- Zie ook: Bram Pynoo (Vrije Universiteit Brussel)
Affiliaties
- VIVES Zuid (Hogeschool)
Lid
Vanaf7 jan 2020 → Heden - Multidisciplinair Inst. Lerarenopleiding (Departement)
Lid
Vanaf23 okt 2019 → 31 aug 2020 - Multidisciplinair Inst. Lerarenopleiding (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2019 → 31 aug 2020 - Lerarenopleiding (Departement)
Lid
Vanaf15 jan 2019 → 30 sep 2019 - Staf en secretariaat (Administratieve eenheid)
Lid
Vanaf1 mrt 2018 → 31 jan 2020 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 sep 2016 → 31 okt 2018 - Lerarenopleiding (Departement)
Lid
Vanaf1 aug 2016 → 22 okt 2019
Projecten
1 - 1 of 1
- EdTEch Testbedding: Edtech laten werken voor iedereenVanaf1 sep 2025 → HedenFinanciering: Fonds Recuperatie Fiscale Vrijstelling
Publicaties
1 - 10 van 32
Zie ook Bram Pynoo voor publicaties van Vrije Universiteit Brussel.
Hieronder de publicaties van VIVES.
- Digitaal leren. Slimme keuzes maken: De juiste digitale leermiddelen voor jouw klas.(2023)Aantal pagina's: 200
- Evaluating professional development for blended learning in higher education: a synthesis of qualitative evidence(2022)Gepubliceerd in: Education and Information TechnologiesISSN: 1360-2357Issue: 6Volume: 27Pagina's: 7599 - 7628
- Measuring institutional support for online and blended learning professional development: validating an instrument that examines teachers' perceptions(2022)Gepubliceerd in: International Journal of Research & Method in EducationISSN: 1743-727XIssue: 2Volume: 45Pagina's: 164 - 179
- Negotiating teacher educators' beliefs about blended learning: Using stimulated recall to explore design choices(2022)Gepubliceerd in: Australasian Journal Of Educational TechnologyISSN: 1449-3098Issue: 2Volume: 38Pagina's: 98 - 112
- Experts speaking: Crucial teacher attributes for implementing blended learning in higher education(2021)Gepubliceerd in: Internet And Higher EducationISSN: 1096-7516Volume: 48
- A Conceptual Model for Effective Quality Management of Online and Blended Learning(2020)Gepubliceerd in: Electronic Journal of e-LearningISSN: 1479-4403Issue: 2Volume: 18Pagina's: 189 - 204
- A latent profile analysis of adult students' online self-regulation in blended learning environments(2019)Gepubliceerd in: Computers In Human BehaviorISSN: 0747-5632Volume: 99Pagina's: 126 - 136
- Investigating the relationship between success factors and student participation in online and blended learning in adult education(2019)Gepubliceerd in: Journal Of Computer Assisted LearningISSN: 0266-4909Issue: 4Volume: 35Pagina's: 476 - 490
- Clustering university teaching staff through UTAUT: Implications for the acceptance of a new learning management system(2019)Gepubliceerd in: British Journal of Educational TechnologyISSN: 0007-1013Issue: 5Volume: 50Pagina's: 2466 - 2483
- Consensus among stakeholders about success factors and indicators for quality of online and blended learning in adult education: a Delphi study(2019)Gepubliceerd in: Studies In Continuing EducationISSN: 0158-037XIssue: 1Volume: 41Pagina's: 36 - 60