< Terug naar vorige pagina
Organisatie
Brussels Institute for Teacher Education
Onderzoeksgroep
Hoofdorganisatie:Onderzoeksraad
Tijdsduur:1 jan 2023 → Heden
Disciplines:Landbouw- en natural resource economie, milieu- en ecologische economie, Belgisch openbaar bestuur, Civic learning en gemeenschapsontwikkeling, Gezondheidszorg voor kinderen in kwetsbare groepen, Vergelijkend recht, Computerspellen en -animatie, Hedendaagse literatuur, Permanente educatie en levenslang leren, Didactiek van schoolvakken, Digitale media, Vroegschoolse educatie, Curriculum en pedagogiek van economie, bedrijfsvoering en management, Onderwijs, cultuur en maatschappij niet elders geclassificeerd, Educatieve technologie, Europees recht, Gender, seksualiteit en educatie, Algemene pedagogische en onderwijswetenschappen niet elders geclassificeerd, Algemene topologie, Duitse taal, Gezondheidseconomie, Hoger onderwijs, Mensenrechtenwetgeving, Curriculum en pedagogiek van de humane en sociale wetenschappen, In service leren en opleidingen op de werkplek, Inclusief en speciaal onderwijs, Informeel leren, Onderwijspsychologie en educatief ontwerp, Invasiebiologie, Duitse literatuur, Lokale en stedelijke politiek, Media-educatie, Curriculum en pedagogiek van geneeskunde, verpleegkunde en gezondheidswetenschappen, Geestelijke gezondheidszorg, Onderwijskunde op mesoniveau, Onderwijskunde op microniveau, Verloskunde, Moderne en hedendaagse geschiedenis, Motorische controle, Andere rechten en juridische studies niet elders geclassificeerd, Andere pedagogische en onderwijswetenschappen niet elders geclassificeerd, Curriculum en pedagogiek van lichamelijke opvoeding en ontwikkeling, Plantenecologie, Politieke geschiedenis, Voorschoolse educatie en kleuteronderwijs, Primair onderwijs, Regionale en stedelijke geschiedenis, Secundair onderwijs, Sportwetenschappen, Lerarenopleiding en professionele ontwikkeling van leerkrachten, Lerarenopleiding, Curriculum en pedagogiek van beroepsonderwijs en training, Volwassenenonderwijs, Ethiek van technologie, Andere economie en bedrijfskunde niet elders geclassificeerd, Filosofie van het onderwijs