< Terug naar vorige pagina
Organisatie
Staf en secretariaat
Administratieve eenheid
Hoofdorganisatie:Vrije Universiteit Brussel
Tijdsduur:1 jan 2002 → Heden
Organisatieprofiel:
It's not present
Trefwoorden:Education, Performance Indicators, Participation Structures, Depression, Cancer Patients, Sheltered Workshops, Behaviour Modification, Psychosocial Interventions, Ortho-Agogics, Educational Technology, Behavior Problems
Disciplines:Onderwijssystemen, Specialistische studies in het onderwijs, Orthopedagogiek en onderwijs voor specifieke onderwijsbehoeften
Sub-organisatie(s)
1 - 2 van 2
Huidige onderzoekers
1 - 10 of 80 results
- Charlotte Beckers (Lid)
- Julie Bertone (Lid)
- Céline Cocquyt (Lid)
- Daphné Coomans (Lid)
- Jo Coulier (Lid)
Projecten
1 - 10 of 15
- Wendbaar aanbod in levenslang lerenVanaf1 okt 2021 → 15 okt 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- Comproved, een holistische assessment tool voor comparatief vergelijkenVanaf1 okt 2021 → 15 okt 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- LNO² Lerend Netwerk Onderwijsondersteuners VlaanderenVanaf1 okt 2021 → 15 okt 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- Blended proof onderwijsinfrastructuurVanaf1 okt 2021 → 15 okt 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- Interdisciplinaire pakketten levenslang lerenVanaf1 okt 2021 → 15 okt 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- Ontwikkeling, implementatie en opvolging van de ijkingstoetsen voor het begrotingsjaar 2021Vanaf1 jan 2021 → 31 aug 2022Financiering: Vlaams Parlement
- FRIS Pure User Group/CommunityVanaf1 jan 2021 → 30 jun 2024Financiering: Departement Wetenschap, Innovatie en Media
- ERASMUS + KA204 : Hoger onderwijs voor gemeenschapsbetrokkenheidVanaf1 sep 2020 → 31 aug 2023Financiering: EU - buiten kader - onbepaald (beheerd door de EC)
- Erasmus+ Key Action 2: [SMART-QUAL]Vanaf1 sep 2020 → 31 dec 2022Financiering: EU - buiten kader - onbepaald (beheerd door de EC)
- CSO Impact Research, Connecting Learning, Enhancing TeachingVanaf1 sep 2019 → 31 aug 2022Financiering: Andere Eu-programma's en intiatieven
Publicaties
1 - 10 van 203
- Taboes doorbreken voor meer leerefficiëntie(2023)Gepubliceerd in: TORBISSN: 0778-0443Issue: 4Volume: 2022-23Pagina's: 297-301
- Capita selecta rechtspraak Raad van State inzake rechtsbescherming tegen de overheid 2023-24(2025)Gepubliceerd in: R.W.ISSN: 1782-3463Issue: 11Volume: 89Pagina's: 402-415
- Digital storytelling as a strategy for developing 21st-century skills: a systematic review of qualitative evidence(2024)Gepubliceerd in: Technology, Pedagogy & EducationISSN: 1475-939XIssue: 5Volume: 33Pagina's: 573-593
- Preparing pre-service teachers to integrate technology in education: A synthesis of qualitative evidence(2012)Gepubliceerd in: Computers and EducationISSN: 0360-1315Issue: 1Volume: 59Pagina's: 134-144
- CIRCLET Online Continuing Professional Development Module: Embedding Community Engaged Research and Learning in Higher Education Curricula(2022)Aantal pagina's: 153
- An Unstructured Flexible Nonlinear Model for the Cascaded Water-Tanks Benchmark(2017)Gepubliceerd in: IFAC-PapersOnLineISSN: 2405-8971Issue: 1Volume: 50Pagina's: 452-457
- Wetgeving in kort bestek. Belgisch Staatsblad van april en mei 2025(2025)Gepubliceerd in: R.W.ISSN: 1782-3463Issue: 2Volume: 89Pagina's: 79-80
- Wetgeving in kort bestek. Belgisch Staatsblad van november 2021(2022)Gepubliceerd in: R.W.ISSN: 1782-3463Issue: 23Volume: 85Pagina's: 926-928
- The Bologna process needs academic career consulting in medical education. (Open access article)(2011)Gepubliceerd in: Medizinische AusbildungISSN: 1860-7446Pagina's: 56-58
- De onbeperkte geldigheid van een creditbewijs (noot onder GwH 16 december 2021, nr. 186/2021 en R.Stvb. 5 februari 2021, nr. 6.294)(2022)Gepubliceerd in: TORBISSN: 0778-0443Issue: 3Volume: 2021Pagina's: 217-219