< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Stefanie Vanbecelaere
- Trefwoorden:Pedagogische wetenschappen en didactiek
- Disciplines:Biologische en fysiologische psychologie, Algemene psychologie, Andere psychologie en cognitieve wetenschappen
Affiliaties
- Faculteit Psychologie en Pedagogische Wetenschappen, Campus Kulak Kortrijk (Faculteit)
Lid
Vanaf16 dec 2016 → Heden
Projecten
1 - 4 of 4
- Ontwerp en evaluatie van theoriegebaseerde, geaggregeerde en 'actionable' learning analytics dashboardsVanaf1 feb 2024 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Een AI-gestuurd dashboard voor het geven van feedback tijdens het leerprocesVanaf20 okt 2023 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Bevorderen van gepersonaliseerd leren in de lagere school door het gebruik van learning analytics dashboardsVanaf1 okt 2023 → HedenFinanciering: FWO junior postdoctoraal mandaat
- Een multidimensionale evaluatie van de effectiviteit van adaptieve digitale educatieve gamesVanaf1 sep 2017 → 28 mei 2021Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 10 van 17
- Evaluating teachers’ perceptions and use of a portal for digital personalised learning: A multiple case study in Flanders(2024)
Auteurs: Stefanie Vanbecelaere, Rani Van Schoors, Sohum Bhatt, Dries Debeer, Fien Depaepe
Pagina's: 1 - 34 - Toward a framework for analyzing adaptive digital games research effectiveness(2023)
Auteurs: Stefanie Vanbecelaere, Febe Demedts, Bert Reynvoet, Fien Depaepe
Pagina's: 77 - 91 - The Effectiveness of Tier 1 Digital Interventions for Early Reading: A Meta-analysis(2023)
Auteurs: Stefanie Vanbecelaere, Sameh Metwaly, Wim Van Den Noortgate, Bert Reynvoet, Fien Depaepe
Pagina's: 1397 - 1432 - Symbolic number ordering strategies and math anxiety(2023)
Auteurs: Stefanie Vanbecelaere, Bert Reynvoet
- The Effectiveness of Adaptive Digital Games for Learning: Calling for a Broader View on Assessment(2022)
Auteurs: Stefanie Vanbecelaere, Febe Demedts, Bert Reynvoet, Fien Depaepe
Pagina's: 269 - 278 - The Charm or Chasm of Digital Personalized Learning in Education: Teachers’ Reported Use, Perceptions and Expectations.(2022)
Auteurs: Rani Van Schoors, Jan Elen, Annelies Raes, Stefanie Vanbecelaere, Fien Depaepe
Pagina's: 1 - 16 - Primary school teachers meet learning analytics dashboards: from dispositions to situation-specific digital competence in practice(2022)
Auteurs: Stefanie Vanbecelaere, Fien Depaepe
Pagina's: 184 - 191 - The role of the home learning environment on early cognitive and non-cognitive outcomes in math and reading(2021)
Auteurs: Stefanie Vanbecelaere, Bert Reynvoet, Fien Depaepe
Pagina's: 1 - 14 - The effect of adaptivity in digital learning technologies. Modeling learning efficiency using data from an educational game.(2021)
Auteurs: Dries Debeer, Stefanie Vanbecelaere, Wim Van Den Noortgate, Bert Reynvoet, Fien Depaepe
Pagina's: 1881 - 1897 - Technology-mediated personalised learning for younger learners: concepts, design, methods and practice(2021)
Auteurs: Stefanie Vanbecelaere
Pagina's: 1793 - 1797