< Terug naar vorige pagina
Organisatie
Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie
Department
Hoofdorganisatie:Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Tijdsduur:1 okt 2018 → Heden
Organisatieprofiel:De vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie maakt deel uit van de faculteit Economie en Bedrijfskunde en voert onderzoek uit binnen het domeinen van marketing, innovatie en organisatie.
Trefwoorden:organisatie, innovatie, Marketing
Disciplines:Marketing
Huidige onderzoekers
1 - 10 of 183 results
- Babak Akbarzadeh (Lid)
- Eileen Alexander (Lid)
- Majid Ali (Lid)
- Daria Altenburg (Lid)
- Brian Anderson (Lid)
- Petra Andries (Lid)
- Rila Anggraeni (Lid)
- Lisa Antonissen (Lid)
- Mieke Audenaert (Lid)
Projecten
1 - 10 of 139
- Hoe en wanneer ontwikkelingsgerichte prestatiemanagement praktijken de gezondheid, het geluk en de productiviteit van medewerkers op het werk beïnvloedenVanaf1 nov 2025 → HedenFinanciering: FWO junior postdoctoraal mandaat
- Artificiële Intelligentie (AI)-gestuurde analyse van klantentevredenheid in call center gesprekkenVanaf1 nov 2025 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- Het Ontwarren van de Invloed van Belichaamde Virtuele Realiteit op Consumentengedrag: Inzichten uit Geïntegreerde MethodologieënVanaf1 okt 2025 → HedenFinanciering: BOF - mobiliteit
- Geautomatiseerde Generatie en Levenscyclus kostenanalyse van het Ontwerp van Productiesystemen onder Onzekere Vraag naar Meerdere Producten (AGEAS_SBO)Vanaf1 okt 2025 → HedenFinanciering: Flanders Make
- De acculturatiepuzzel: het ontrafelen van de verbanden tussen persoonlijkheid en levenstevredenheid van Pakistaanse immigranten in BelgiëVanaf1 okt 2025 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- Carrières in ondernemerschapVanaf1 okt 2025 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- Progressief machinaal leren voor intelligente industriële systemen: Onbalans, ruis en onvolledige gegevens aanpakken in zowel single-view als multi-view scenario'sVanaf1 okt 2025 → HedenFinanciering: BOF - mobiliteit
- Ingratiatie op de werkvloer: een strategisch maar contextueel afhankelijk sociaal gedragVanaf15 sep 2025 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- Voorbij de drukte: welzijnsstrategieën voor veerkrachtig ondernemenVanaf1 jun 2025 → HedenFinanciering: BOF - diverse
- COSTLEAP - Kosten-gedreven Leren in Productieomgeving voor Optimale OnderhoudsstrategieënVanaf1 mrt 2025 → HedenFinanciering: Flanders Make
Publicaties
1 - 10 van 1951
- Project recovery : project failures and how to get rid of them(2021)Gepubliceerd in: JOURNAL OF MODERN PROJECT MANAGEMENTISSN: 2317-3963Issue: 1Volume: 9Pagina's: 154 - 169
- Sufficiency for sustainability : a matter of servitization and framing?(2023)Aantal pagina's: 1
- The impact of sharing business dimensions on consumer engagement : a conjoint analysis in the fashion industry(2021)Aantal pagina's: 1
- The role of joiners for the development of new firms : a literature review and future research agenda(2023)Pagina's: 157 - 182
- The knowledge paradox explored: what is impeding the creation of ICT spin-offs?(2010)Gepubliceerd in: TECHNOLOGY ANALYSIS & STRATEGIC MANAGEMENTISSN: 0953-7325Issue: 4Volume: 22Pagina's: 479 - 493
- Strong as an ox : usage of storytelling by vegan athletes to reduce consumers’ meat-health associations(2020)Volume: 48Pagina's: 1189 - 1189
- Animals like us : leveraging the negativity bias in anthropomorphism to reduce beef consumption(2021)Gepubliceerd in: FOODSISSN: 2304-8158Issue: 9Volume: 10
- The impact of imposed covid-19 measures on Belgian higher education students(2024)Gepubliceerd in: INTERNATIONAL JOURNAL OF PROFESSIONAL BUSINESS REVIEWISSN: 2525-3654Issue: 11Volume: 9
- The impact of temporal structures on the temporal schemata of students during Covid-19(2022)Pagina's: 619 - 627
- The impact of temporal structures on the temporal schemata of students during COVID-19 : why do they behave the way they do?(2021)Aantal pagina's: 1